måndag 3 juli 2017

Et solglad retroteppe.

Et solteppe, retroteppe, leketeppe eller hva det nå er. Det er sydd på søttitallet og jeg har gjort om det så det ble dobbelt så stort. Jeg skiftet bakside ånn at jeg kunne bruke alle lappene til framsiden. Syntetvatten ble utbyttet til ullvatt og så har jeg quiltet striper på det.
 Applikerte sommerfugler der det var hull.

 Og tror du ikke jeg hadde en matboks i samme farger som passet så fint inn! Den er norsk og på lokket er det et dikt av Bjørnstjerne Bjørson.
 Det går slik: "Naar du vil paa fjeldesti og skal nisten snøre, læg saa ikke mere i, end du let kan føre."



6 kommentarer:

المثالية للتنظيف sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Siddis back home sa...

Veldig fint teppe! Må snart finne fram symaskinen under alt garnet mitt!

OGEN Infosystem (P) Limited sa...

Nice Blog, thank you so much for sharing this blog with us. Visit for
Website Designing Company in Delhi

Dark Bitch sa...

Impressive.. I loved this post.

website designing company in delhi
website designing services in delhi
website designing company
seo interview questions

ecommerce website design gurgaon

The Corporate Gift sa...

Awesome blog, get the best Corporate Gift Ideas and Diwali Gifts at Thecorporategift,
Corporate Gift Ideas

Dial Web India sa...

Great information, get the latest Web Designing Services by Dial Web India in Delhi and also SEO Services by professional digital marketing experts.
Website Designing Company in India

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...